Swish utsett till Sveriges starkaste varumärke – igen

Publicerat

Kategorier

Swish toppar Yougovs lista över Sveriges starkaste varumärken.

För fjärde året i rad.

Vi på Brand New Content är stolta över att få ha jobbat nära Swish sedan 2018, med allt ifrån utveckling av varumärkesdesign, kommunikatörsresurser och presshantering, till varumärkesfilmer, case och roliga uttag på ny funktionalitet i appen. 

Det har varit en spännande resa hela vägen. Och vi ser fram emot fortsatt samarbete med Sveriges härligaste och starkaste varumärke. 

Mot fem raka vinster!

Dela inlägget

Se fler nyheter

BNC tar Guldörat in på Dramaten

För tredje året i rad producerar Brand New Content Guldörat.
Den här gången flyttar branschdagen och galan in på Dramaten – med Annika Lantz som moderator på Stora scenen.

Vem ska jag tro på?

I Brand New Contents nya programserie ”Vem ska jag tro på?” får tittarna insikt, kunskap och verktyg för att bättre kunna navigera i det allt mer komplexa medielandskapet som växer fram och den påverkan vi utsätts för – ofta utan att veta om det. Programledaren Kodjo Akolor leder oss med hjälp av fakta, forskning och personliga möten genom en värld full av desinformation, konspirationsteorier och dolda reklambudskap.

– Det känns viktigare än någonsin att vi förstår hur våra medievanor påverkar oss, säger Kodjo Akolor.

Sitcom lanserar Amorteringsklappen

Årets bästa julklapp 2023 – ett sällskapsspel? Inte om man får tro Nordax Bank, som tagit hjälp av Brand New Contents content-team för att lansera ”Amorteringsklappen”.

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig?

Landets bästa kreatörer är redo att hjälpa dig med dina kommunikations- och produktionsutmaningar. Hör av dig så berättar vi mer!